Anatomia wyników wyszukiwania i jak pozycjonować w Google

Zaktualizowano 19 września 2020 przez Brianne Schaer

Znalezienie miejsca na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google wymaga ciężkiej pracy. Istnieje wiele aspektów do rozważenia, takich jak tworzenie odpowiednich treści, włączenie odpowiednich słów kluczowych i linków oraz tworzenie kuszącego wyniku wyszukiwania, który sprawia, że ludzie chcą go kliknąć. Zanim jednak stworzysz wyróżniającą się zawartość, musisz zrozumieć, w jaki sposób może być wyświetlana.

Zrozumienie anatomii strony wyników wyszukiwania może pomóc w tworzeniu treści, które zachęcają ludzi do kliknięcia łącza.

Struktura, organizowanie i skuteczne promowanie treści, aby uzyskać wysoką pozycję w SERP.

Aktualizuj i Odśwież zawartość, aby była aktualna.

Uzyskanie dobrej pozycji strony w wynikach wyszukiwania jest trudne, ale wypłata jest często warta wysiłku. W rzeczywistości, badanie niedawno okazało się, że pierwsza strona Google otrzymuje 95 procent ruchu internetowego. Co ważniejsze, 90% kliknięć na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google odbywa się na linkach organicznych, a pozostałe 10% trafia do płatnych reklam.

Jak widać, istnieją pewne wyraźne motywatory, aby Twoje treści były dobrze pozycjonowane w Google. Ale jak to osiągnąć, gdy jest już tak wiele? Istnieje kilka podstawowych składników, które powinna mieć każda strona, a ten wpis na blogu zawiera wskazówki, jak stworzyć stronę o wysokiej pozycji w rankingu, a także przewodnik po anatomii strony wyników wyszukiwania.

Elementy strony wyników wyszukiwania

Bardziej złożone wyniki wyszukiwania

Jak uzyskać wyższą pozycję treści w wynikach wyszukiwania

Promuj swoje treści

Elementy strony wyników wyszukiwania

Zacznijmy od podstaw. Zanim stworzysz skuteczną stronę wyników wyszukiwania, musisz zrozumieć jej składniki. Google zapewnia dobry podkład na temat tworzenia dobrych tytułów i fragmentów w wynikach wyszukiwania, ale jest o wiele więcej do rozważenia. Oto główne części wyniku wyszukiwania Google, później przyjrzymy się bardziej wyrafinowanym strukturom informacyjnym.

Tytuł

Snippet

URL

Sitelinks

Wyszukiwania związane z

anatomia wyników wyszukiwania google

Tytuł

Twój tytuł jest pierwszą i często jedyną częścią wyniku wyszukiwania, którą czytają ludzie. Zachowaj to krótko i trafnie, a jednocześnie zapewnij wystarczająco dużo informacji, aby dać czytelnikowi dobre wyobrażenie o tym, o czym jest Twoja strona. Należy pamiętać, że maksymalna długość znacznika tytułowego wynosi około 70 znaków. Jeśli jest dłuższy, Google go obetnie. Jest to dobry samouczek, Jak napisać solidny tag tytułowy.

URL

Będziesz chciał zastosować te same zasady dla adresu URL, co dla tagu tytułowego. Upewnij się, że adresy URL są odpowiednie i krótkie, ale nadal dostarczają wystarczająco dużo informacji, aby odpowiednio wyświetlić stronę. Pod adresem URL często znajdziesz znaczniki czasu. Jest to powszechne w przypadku blogów i artykułów informacyjnych, aby podkreślić świeżość treści. Regularnie odświeżaj swoje treści, aby uniknąć mylenia twojej pracy ze starą lub nieistotną.

Snippet

Fragment jest opisem strony i jest zwykle ograniczony do około 156 znaków. Chociaż urywek może być opisem meta, który napisałeś, Google czasami pozyskuje urywek z informacji kontekstowych na stronie. Dzięki temu Google może dostosować urywek do każdego unikalnego zapytania w celu dostarczenia istotnych informacji dotyczących tego wyszukiwania. Nie "wymyślają" słów, wyciągają je z treści - po prostu nie zawsze z tego samego miejsca. Dlatego ważne jest nie tylko napisanie skutecznego opisu meta, ale także włączenie łatwych do strawienia fragmentów informacji na stronie, które Google może zidentyfikować i pozyskać.

Potem są bogate fragmenty. Rozszerzone fragmenty dostarczają dodatkowych informacji, takich jak zdjęcie lub ocena gwiazdek. Ponieważ bogate urywki są bardziej przyjemne wizualnie i oferują lepszy punkt skokowy, często mają wyższe stawki kliknięć. Możesz zwiększyć swoje szanse na uzyskanie bogatego fragmentu, dodając ustrukturyzowane dane do swojej witryny. Bogaty fragment wygląda tak:

Przykład fragmentu w wynikach wyszukiwania

Uzyskiwanie urywków do rangi na górze wyników wyszukiwania

Pozycja ta nazywana jest pozycją Zero lub wyróżnionymi fragmentami. To tam Google umieszcza to, co uważa za najlepszą "natychmiastową odpowiedź" na zapytanie. Jeśli Twoja treść jest już na pierwszej stronie, a Twoja treść została poprawnie skonstruowana, może być wyróżniona przede wszystkim innymi wynikami wyszukiwania. Możesz dowiedzieć się więcej o pozycji Zero tutaj.

Sitelinks

Linki do stron są dodatkowymi sub-listami, które pojawiają się pod pierwszym wynikiem wyszukiwania Google, Zwykle dla rozpoznawalnych marek i organizacji. Linki te zapewniają szybki sposób na przejście do właściwej strony na stronie internetowej. Maksymalna przydzielona liczba linków do stron wynosi sześć. Liczba linków do stron w wynikach wyszukiwania zależy od tego, jak dobrze ustrukturyzowana jest strona i ile unikalnych treści ma. Chcesz wiedzieć więcej o linkach do stron - jest to dobry zasób.

Wyszukiwania związane z

W sekcji wyszukiwania powiązane wyświetlane są inne najpopularniejsze zapytania związane z tym, które zostały pierwotnie wyszukane. Ta sekcja jest doskonałym miejscem do pozyskiwania innych słów kluczowych do włączenia w treści. Posypać te słowa kluczowe w całej treści i rozważyć włączenie kilku do nagłówków.

Bardziej złożone wyniki wyszukiwania

Właśnie omówiliśmy najczęstszą strukturę wyników wyszukiwania, ale istnieją inne, bardziej złożone struktury. To, co widzisz na SERP, zależy od rodzaju informacji, których szukasz. Weźmy na przykład Wells Fargo:

bogaty wynik wyszukiwania dla wells fargo

Ten wynik wyszukiwania zawiera więcej złożoności:

Wykres wiedzy

Knowledge Graph to baza wiedzy używana przez wiele Google properties, która została uruchomiona w 2012 roku. Użytkownicy widzą go jako pudełko informacyjne lub karty wiedzy.

Skąd Knowledge Graph bierze swoje informacje? Wyciąga informacje z wielu zaufanych źródeł, w tym Wikipedii, CIA World Fact Book, schema information I więcej.

Knowledge Graph działa za kulisami, aby zbierać i analizować duże ilości danych, aby przedstawić swoje wyniki w skuteczny sposób, aby odpowiedzieć na konkretne zapytania. Dane i informacje zebrane przez Knowledge Graph zasila widoczne komponenty SERP, w tym kartę Knowledge Graph, wyróżnione fragmenty i KARUZELE.

Karta wykresu wiedzy

Karta Knowledge Graph wyświetla informacje zebrane przez Knowledge Graph i znajduje się po prawej stronie SERP. Karta Wells Fargo Knowledge Graph wyświetla fragment z Wikipedii, a także CEO, numer obsługi klienta i linki do profili w mediach społecznościowych. Google ma tendencję do pobierania informacji z ustalonych baz danych, takich jak Wikipedia; jednak istnieje kilka sposobów, aby zwiększyć swoje szanse na pojawienie się na karcie wykresu wiedzy. Zacznij od ulepszenia atrybutów witryny, takich jak:

Dane biznesowe, takie jak fizyczna lokalizacja i dane kontaktowe

Szczegóły marketingowe, takie jak oficjalna nazwa, logo i informacje o profilu społecznościowym

Mapa Google

W przypadku wyszukiwania lokalnego często zobaczysz mapę Google z pobliskimi lokalizacjami. Mapy Google dostarczają informacji geograficznych dla lokalizacji na całym świecie. Zawiera mapy lotnicze, mapy drogowe, mapy street view pobrane z pojazdów Google i inne. Dane z Map Google są często dodawane do danych wyników wyszukiwania, szczególnie w przypadku zapytań lokalnych.

Jeśli Twoja firma nie jest jeszcze w Google Maps, powinna być! Jak ty to robisz? Zarejestruj się w Google Moja Firma i dodaj każdą swoją lokalizację, a także inne istotne informacje o swojej firmie. Google wykorzysta te informacje do wypełnienia Twojej lokalizacji na mapie w wynikach wyszukiwania.

Top stories

Gdy przeszukiwany podmiot generuje wystarczającą ilość wiadomości, sekcja top stories pojawi się na górze SERP. Najlepsze historie są pobierane bezpośrednio z zakładki Aktualności i pochodzą głównie z wiarygodnych serwisów informacyjnych.

przykład Twittera w wynikach wyszukiwania, a także wiadomości

Twitter

Google zawiera teraz wyniki z Twittera w wielu wynikach wyszukiwania. Ta sekcja nie pojawia się tak często, jak top stories, ale jest świadectwem rosnącego wpływu i legitymizacji mediów społecznościowych. Ta sekcja pojawia się, gdy marka jest bardzo aktywna na Twitterze i pokazuje w całości najnowsze tweety.

Karuzele

przykład paska karuzelowego w wyszukiwarce Google

Google używa klikalnych pasków obrazów zwanych karuzelami dla wielu przedmiotów. Przykłady obejmują obrazy ludzi, takie jak męskie supermodelki na zdjęciu powyżej lub obsada filmu, lub obrazy rzeczy, takich jak rodzaje lilii. Podczas wyszukiwania listy przedmiotów jest bardziej prawdopodobne, że pojawi się Karuzela.

Jak uzyskać wyższą pozycję treści w wynikach wyszukiwania

Twoja treść jest podstawą twojej strony. Bez silnego fundamentu wszelkie powierzchowne próby poprawy SEO będą podejmowane na próżno. Ogólna struktura treści powinna mieć na celu informowanie, nauczanie i ulepszanie wiedzy czytelnika na temat.

Temat: Jak tworzyć artykuły, które wykonują

Jak struktura treści jest ważna

Nie ma jednej formuły na temat tego, jak tworzyć i porządkować treści, aby dobrze Oceniać, ponieważ różne podmioty są traktowane na różne sposoby. Lokalna firma musi strukturyzować treści inaczej niż organizacja globalna. Istnieją jednak pewne najlepsze praktyki, które mogą dać twoim treściom dużą szansę na dobrą pozycję w rankingu.

Jak uzyskać pisaną treść, aby dobrze Oceniać

Zacznij od badań. Przeczytaj pięć najlepszych artykułów, które już istnieją na ten temat i postaraj się, aby Twoje były lepsze i dłuższe. Długofalowa zawartość ponad 1800 słów ma tendencję do lepszej pozycji niż krótsze strony. Szczegóły są tutaj kluczowe – chcesz podać wystarczająco dużo szczegółów i przykładów, aby osoba czytająca Twoją stronę nie miała żadnych pytań na temat twojego tematu, gdy skończy czytać.

Odnośne linki do treści związanych z ekspertami

Ważne jest również, aby dołączyć odpowiednie linki w celu dalszego zilustrowania szczegółów. Pomyśl o tym, jak działa Wikipedia i naśladuj. Oczywiście najlepszą treścią do linkowania jest twoja własna treść, która już istnieje w Twojej witrynie, ale jeśli nie masz tej treści na miejscu lub witryna, na której publikujesz, nie jest Twoja, a następnie za wszelką cenę oddziel się od innych treści eksperckich.

xemXmhaCz4pHSadm